Відповіді на часто задавані питання

Вкажіть місто відправлення та прибуття, дату поїздки та кількість пасажирів, щоб побачити усі пропозиції. Після вибору рейсу натисніть «Купити квиток». Виберіть місце в автобусі (якщо є така можливість) та переходьте до заповнення даних пасажирів.
Сплатити квиток ви можете відразу після оформлення бронювання, за допомогою будь-якої картки MasterCard або Visa. Після оплати замовлення сформовані квитки будуть автоматично відправлені на електронну пошту, вказану при оформленні замовлення.
Перенесення дати виїзду прирівняне до умов повернення квитка. Для зміни дати відправлення необхідно зв’язатися з нами за номерами, вказаними на сайті.
Умови повернення квитків знаходяться у відкритому доступі та вказані на сайті до оформлення бронювання, а також продубльовані у нижній частині квитка. Для підтвердження повернення необхідно зв’язатися з нами за номерами на сайті.
В даному випадку вартість проїзду не повертається.
Пункт прибуття та час вказані на сайті у розкладі рейсів та вказані у квитку. Перевізник не несе відповідальності у зв’язку з непередбаченою ситуацією на дорозі (пробки, сніг, ожеледиця) та автобус може приїхати до пункту призначення пізніше, ніж зазначено у квитку.

Ми рекомендуємо закладати додатковий час у поїздці та не планувати пересадку на інший рейс менш ніж за 2-3 години.

Інформація про рейс, доступні сервіси та зручності, надана перевізником, відображається на нашому сайті при покупці квитка.

У день відправлення Вам буде надіслано SMS з номером автобуса.

Цю інформацію необхідно уточнити у оператора за номерами, вказаними на сайті.
Одна валіза та одна ручна поклажа входить у вартість проїзду, за додатковий багаж необхідно доплачувати при посадці, вартість провезення додаткового багажу можна дізнатися у оператора за номерами, вказаними на сайті.

На морських рейсах багаж входить у вартість проїзду.

Заборонено провозити ручну поклажу у салоні, якщо вона перекриває прохід у транспорті.

Зверніть увагу, що перевізник має повне право відмовити пасажиру автобуса у провезенні ручної поклажі або багажу, якщо цей багаж перекриває прохід у транспорті іншим пасажирам або не відповідають кількості та розмірам.

Додаткові орієнтири або уточнення геолокації ви завжди можете дізнатись за контактним номером перевізника, вказаним у квитку.